čtvrtek 2. dubna 2020

Výzkum: Jak se učitelům žije v karanténě

Cílem výzkumného šetření je zjistit souvislosti nové pedagogické situace, kdy se žáci neučí ve škole, ale v domácím prostředí. Výzkumný projekt přispěje k porozumění současné situace, k popisu toho, jaké cesty učitelé volí a jak zvládají nové způsoby vzdělávání. Dotazník obsahuje 36 položek. Jeho vyplnění Vám zabere 10 až 15 minut času. Při vyplňování se prosím, řiďte instrukcemi, které jsou uvedeny u každé otázky. Pokud máte jakékoliv dotazy či nejasnosti k vyplňování, neváhejte nás kontaktovat. Dotazníkové šetření se bude opakovat zhruba ve 14denním intervalu podle toho, jak se bude situace vyvíjet, abychom zjistili, jak se vaše zkušeností mění a vyvíjejí.

Vaše odpovědi pomohou porozumět lépe tomu, co přinesla karanténa nového (náročného i veselého) v souvislosti se vzděláváním našich školou povinných dětí. S informacemi budeme zacházet v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů - Vaše osobní údaje (email) se nikdy nevyskytne v žádném z výstupů. Data nebudou poskytována žádným třetím subjektům. Vaše odpovědi budou sloužit rozvoji poznání a hledání lepších cest pro budoucí "po-koronavirové" vzdělávání v ČR.

Dotazník prosím vyplňte na tomto odkazu.


Vyplněním dotazníku souhlasíte s účastí na výzkumu, Svoji účast můžete kdykoli odvolat kontaktováním výzkumného týmu.

Upřímně DĚKUJEME za čas, který věnujete vyplnění dotazníku, vážíme si toho, předem děkujeme za vaše zkušenosti a názory a především, děkujeme za čas, který věnujete našim dětem jako učitelé i rodiče.

Výzkumný tým:

Ing. Stanislav Michek, Ph.D. (Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové)

doc. PhDr. Jana M. Havigerová, Ph.D. (Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové)

doc. Mgr. Jana Poláchová Vašťatková, Ph.D. (Filozofická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci)

PhDr. Pavel Zikl, Ph.D. (Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové)

Žádné komentáře:

Okomentovat