Dobrý den, . domnívám se, že nejvhodnější je model anglický (GCSE v 16 letech jako ukončení povinného vzdělávání a navazující studium jako přípravka na univerzitu, odborná škola nebo učňovské obory), který velice elegantně řeší to, v čem MŠMT a CERMAT tak spektakulárně selhaly – rozlišení mezi dvěma úlohami a tudiž i úrovněmi maturity. Nemáte nějaké informace o tom, že by někdo v českém prostředí prosazoval takový nebo obdobný návrh? . Předem děkuji za odpověď. . S pozdravem, . Radek Holcepl
Dobrý den,
OdpovědětVymazat.
domnívám se, že nejvhodnější je model anglický (GCSE v 16 letech jako ukončení povinného vzdělávání a navazující studium jako přípravka na univerzitu, odborná škola nebo učňovské obory), který velice elegantně řeší to, v čem MŠMT a CERMAT tak spektakulárně selhaly – rozlišení mezi dvěma úlohami a tudiž i úrovněmi maturity. Nemáte nějaké informace o tom, že by někdo v českém prostředí prosazoval takový nebo obdobný návrh?
.
Předem děkuji za odpověď.
.
S pozdravem,
.
Radek Holcepl